då var det fredag igen

hej hej. idag är det fredag. Min älskade sambo fyller år idag. GRATTIS till han.. Idag så jobbar jag kväll, känns mindre lockande då man hellre är hemma med familjen och myser.. Nåja kvällen brukar gå fort.. Då man kommer hem från jobbet blir det att sova och sen är man ledig lördag och söndag..
Imorgon så kommer ett par kompisar hit så då ska vi spela lite farmers golf och grilla lite, ska bli himla trevligt och farmers golf är så himla skoj..

Julia har sovit mellan oss inatt oxå, så himla mysigt då hon kommer å lägger sig där..
Just nu sitter vi i soffan och bara tar det lugnt å kollar på barnprogram.. Efter att vi ätit lite frukost blir det att börja städa lite grann så det blir gjort. och efter det blir det nog att gå ut en stund och leka..

Igår kväll så klippte henke gräset så jag hade tänkt räfsa bort det värsta gräset så man inte drar in så mycket i huset, vilket är lätt hänt då man har hundar.. Sen blir det att sopa av altanen och torka bordet där ute..

Nu ska jag klä på mig och koka kaffe och sen ska vi äta frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0