lördag och jobb

halloj, sitter just nu på jobbet och kollar då min brukare sitter å spelar yatzy med min syrra, syrran praktiserar nämligen hos oss just nu...
Idag har det varit väldigt kallt och man har ju inte haft nån större lust att vara ute, men ändå så har man suttit ute på altanen här på jobbet.. Om 2,5 timma så får man åka hem men då ska man upp å jobba kl 6 imorgon igen, snacka om att man kommer att vara trött då..

Igår var vi på stugan, jenny och björn kom även dit. Vi grillade och tog oss lite vin.. Julia busade på för fullt och fick även prova på att fiska för första gången, hon tyckte det var hur roligt som helst men hon fick ingen fisk.. Hon fick vara vaken länge och somnade direkt vi la henne... Sen gjorde vi upp en eld och satt å surrade innan det var dags att gå å sova...
Idag då vi vaknade i stugan så gick jag å julia ut å diskade,  jag diskade och hon fick hjälpa till att skölja, hon är så hjälpsam min lilla tjej.. Då jenny och björn vaknade så började vi packa och begav oss hem till oss där det fikades wienerbröd och kaffe. sen var det dags att bege sig till jobbet där man nu befinner sig..

Har precis kokat lite kaffe och ska ta  mig en kopp så man kanske piggnar till lite grann, klantiga jag glömde ta min medicin i morse så jag är tröttare än tröttast.Inge bra att glömma ta den eftersom jag blir så trött...Nåja så kan det gå då man e senil i hjärnan..

Jaja nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag plocka undan lite grann så är det gjort.. sov gott alla människor

Kommentarer
Piinky / 2010-05-23 @ 20:41:13

Lena jag fixar din design imorgon om jag hinner ,är för trött nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0