utvilad

god morgon på er allihopa. Jag har fått sova inatt, guuud så skönt det har varit. Efter att ha jobat i helgen så behövde man en hel natts sömn..Lördag så jobbade jag till kl 23 sen på söndag så började jag jobba kl 6 på morgonen, så jag fick inte mycket sömn i helgen. Tur att jag har en snäll dotter som låter mig sova då jag verkligen behöver det..
Inte ska ni ju tro att jag e ledig idag efter helgens arbete,nädå jag jobbar men som tur e så börjar jag inte förrän kl 17. imorgon e jag ledig iaf, ska bli skönt..Då blir det nog att fara till stan, har fortfarande inte köpt jackan och kepsen till lillan så det måste göras..
Igår efter jobbet var jag så trött så jag orkade inte göra mycket på hemmafronten så det ska jag äl ta tu med idag kanske innan man ska jobba...

I övrigt så har helgen varit rolig, fredag så var vi ju som sagt på stugan med jenny och björn. Vädret var hur underbart som helst men framåt kvällen blev det vääldigt kyligt eftersom att det ligger vid vattnet...Stugan var då varm å skön efter att ha kört element på full sprutt. Vaknade vid 4 på morgonen av att jag höll på att svettas ihjäl så då var det bara att stänga av det..

Nu blir det att koka sig lite kaffe, sen ska jag lägga ut lite bilder från helgen här på bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0