fredag

hej hej, då var det fredag igen, solen lyser denna dag oxå men det är kyligare i luften och det blåser..Kl 11 blir det jobb till kl 17, julia ska på dagis så henne ska jag lämna 10.30...Blir väl mest troligt att fara ut till stugan idag om vädret förtsätter vara bra, Jenny och björn ska väl oxå komma dit då...

Igår köpte jag iaf nya foppatofflor till mig samt 2 par till julia,skulle köpa en keps till henne oxå men dom hade inte det där jag var och jag orkade inte fara in till stan då det var så varmt så jag får fara nån annan dag..
Skulle egentligen förbi anki och hälsa på men jag var tvungen att fara till stugan och städa. Jenny följde med dit, sen for vi å köpte en varmkorv och glass, det var väldigt gott.. Efter det for vi hem till mig, julia badade lite grann och vi satt å surrade, till slut hade vi bestämt att vi skulle äta tillsammans, så henke fick hämta björn efter jobbet å så for dom på¨affären och köpte hamburgare och bröd som vi grillade...
Efter maten for killarna oh fiskade och vi fortsatte surra, duschade även julia och sen fick hon gå o sova 19.30, hon var ganska trött och somnade direkt, jag och jenny var minst lika trötta och halv lade oss i soffan och glodde tv...Sen kom grabbarna tillbaka och jenny och björn for hem, d gick jag å la mig i sängen men lyckades ändå inte somna..

vad händer annars denna helg för allihopa då?? själv är det jobb som gäller hela helgen, imorgon börjar jag 14.30-23 och på söndag börjar jag 06-14.30.. hoppas helgen går fort och att det inte regnar..

Nu blir det kaffe och sen fortsätta kolla på alla vi barn i bullerbyn tillsammans med julia..

bild på mig å julia från förra året då jag var blond..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0