torsdag

hej hej. idag är det torsdag den 27:e maj och solen lyser idag. det var på tiden att den kom tillbaka efter flera dagar med mulet,regn å kallt.. Jag och julia gick ut nästan direkt efter att vi vaknat, man ska ju ta tillvara på såna här fina dagar..

Julia har sovit mellan mig och henke inatt efter att hon vaknat och grät efter vad jag tror var en mardröm. Hon somnade på stört vilket aldrig inträffar då hon ligger i våran säng.. Det var så mysigt att vakna med henne vid sin sida, det var varmt å skönt..

Vad händer idag då? jo jag ska jobba kl 11-17,lillan ska på dagis 10.30.. Efter jobbet ska jag å handla hem för denna månad, sen blir det hem å göra nån snabb middag, för äta måste man ju göra. Efter middan blir det mys å lek med lillan innan hon ska i säng och efter att man lagt henne så är det tv kl 20 som man inte får missa..

Nu ska jag gå å sätta mig i solen och njuta en stund, sen ska jag packa julias dagisväska så man inte glömmer nåt hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0