lite bilder

tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder

denna vackra eld satt vi vid i fredags och mådde väl.



Julia provade på fiskelyckan



vi var tvungen att klä oss lite eftersom det vart kallt
hehe, jag vet att jag inte ser normal ut men på stugan finns inga moderna kläder


Jenny och björn



henke hittade sig oxå nå kläder att ta på sig i kylan



Denna söta vovve e min nya kärlek, vill så gärna ha henne men det kommer aldrig att hända eftersom att vi redan har 2 vovvar hemma.. detta kort är taget i lördags på jobbet då mamma kom dit med valparna



Kommentarer
Piinky / 2010-05-24 @ 10:17:10

samma här jag la mig & sov!!Fin bild på valpen själv får man bara dåliga bilder för dom rör sig så mycket haha



kram


Malin / 2010-05-24 @ 12:25:48

Men gud så söt :D Vill också ha en vovve :P


Liza / 2010-05-25 @ 18:27:45

åååhh jag smäller av så söt vovve!! :)


mamma / 2010-05-25 @ 19:29:14

Smöra för henke då kanske du får köpa den för en billig peng hehehe



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0