stan

ja då har man varit på stan med lillasyster, det blev bara en snabb sväng eftersom det inte är så trevligt väder ute, regnar och kallt.. hittade iaf det jag skulle ha till julia, det blev en kappa,regnjacka och en keps.. Hon kommer säkert att bli jätte glad över det.. Jag funderar allvarligt talat på att lägga mig å vila en stund, känner mig väldigt trött.. Först blir det att göra sig lite kaffe..
Här ser ni iaf vad jag inhandlat...

en kappa från HM 299kr


regnjacka från HM 249kr-50%


keps från HM 49,50kr


Ha en fortsatt trevlig tisdag..

Kommentarer
Malin / 2010-05-25 @ 13:46:05

Ja precis så med två blöjbarn så väntar jag en stund hehe :p



Snygga kläder du hittat :)


Kaffehörnan / 2010-05-27 @ 15:16:32

Hej du

Så trevligt du har inhandlat, jättefint allt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0