lite att göra

fan vad det är trist att bara sitta å vänta på att få fara på jobbet..Julia hon leker för fullt där uppe men jag vet inte vad jag ska göra för att fördriva tiden, hade egentligen behövt dammsuga men jag orkar bara inte. nån som har lust att komma och göra det åt mig =)... fattar inte att tiden ska gå så sakta jämt. På jobbet springer tiden iväg på morgonen men inte hemma och ändå så har man ett barn som underhåller en. På jobbet städar man och har sig på morgonen, kanske därför tiden alltid går så snabbt där..
Ganska lustigt ändå, på jobbet finner jag inga problem att städa å dona en hel dag, men hemma så finner jag varken ork eller lust till att göra det. Jag och jenny pratade om det igår att varför det är så kul att plocka hos andra än hos sig själv. Är det nån fler än vi som känner så??eller är vi bara knäppa...
Jag kan tycka att det är jätte roligt att städa på jobbet men inte hemma...

Det är faktiskt inge roligt att det inte är lika varmt idag, hade ju hoppats på mycket värme. Ok det e ju inte kallt men då man har haft över 30 grader så har man ju blivit lite bortskämd..Nåja det går ju iaf att vara ute, hatar regn för då e man låst inne för ingen vill väl ändå bege sig ut i regn..

Kom precis på att jag ska på stan efter jobbet och köpa en keps oh sommarjacka till julia, hon har bara en fodrad galonjacka och den är lite för varm för att ha på sig såna här dagar. Den kan hon ha om kvällarna och då vi är på stugan, för där kan det bli kallt om kvällen eftersom det ligger vid vattnet så kyler det av ganska mycket fram på kvällen...
Har hittat en jacka på cubus som jag är sugen att köpa, men den verkar oxå ganska varm. sen fanns det en kappa som verkar helt ok, så jag undrar om det kanske bllir den då. Det är så fint med kappor tycker jag..

Nu ska jag gå å se vad julia håller på med där uppe för hon e väldigt tyst, och tysta barn brukar ha nå fuffens för sig.. Ha en bra dag ni alla runt om i sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0