nystädat hus

Då har man spenderat hela fm på att städa huset,eller nästan hela huset. Tänkte att henke skulle få ta övervåningen för jag orkade inte göra den. Vill få känna lugnet innan man ska jobba..
Jag och Julia har även hunnit vara ute en sväng, inte är det då nå varmt idag, det blåser å är kyligt..Jag räfsade lite grann, det verkar då aldrig ta slut löv på våran gård.. Imorgon är jag ledig så då blir det att räfsa färdigt så man blir av med det..
Håller även på att tvätta lite grann, resten får henke ta tag i eftersom jag inte hinner göra klart det innan jobbet..

Julia ligger här bredvid mig i soffan och kollar än en gång på alla vi barn i bullerbyn, fattar inte att man kan sitta å kolla på en å samma film om och om igen.Jag e så himla less. Jag såg den säkert minst lika många gånger som julia då jag var liten och nu ska man kolla på den igen, men vad gör man inte för sitt barn...

Ska snart kolla efter nån mat i frysen som henke å julia kan äta idag. Jag får ta å äta före eftersom vi inte kan äta tillsammans idag, jag far nämligen till jobbet direkt henke kommer hem så han hinner man bara säga hej å hejdå till. sen sover nog han då jag kommer hem ikväll så då ses vi inte förrän imorgon em..

Nu ska jag gräva i frysen och se om det finns nåt gott..

Kommentarer
Malin / 2010-05-24 @ 18:10:03

Hade gärna gjort det om jag hade haft råd :P Dom kostar ju endel i inköp hehe :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0