tisdag

halloj.. sitter just nu med lillan i soffan och bara tar det lugnt nu på morgonen.. Trött är man eftersom man jobbade till 23 igår..Julia ska på dagis idag och jag ska inhandla henne en jacka och en keps som ännu inte blivit av.. Lillasyster ska med mig på stan, är ju inge skoj att gå själv..
Ska snart ta å hoppa i en dusch och fixa till mig lite grann..

Kvällen på jobbet sprang iväg igår, hann inte med så var kl 22.30..Alltid bra då tiden går fort..
Henke hade somnat då jag kom hem, han låg på soffan och snarkade. Jag väckte honom 2ggr för att be han komma upp å lägga sig, han svarade men somnade om lika fort så då fick han lligga där. Vet inte vilken tid han kom upp inatt.. Julia kom upp till oss före 4 i morse och ville inte alls sova, men till slut så somnade hon och sedan vaknade hon 7.30, så jag fick då sova lite grann..

Kaffesugen är jag men jag har inte orkat koka mig kaffe ännu. inte för att det är jobbigt men det är så trist att dricka kaffe ensam så man känner ingen lust att koka.. Tyvärr så måste jag dricka kaffe på morgonen annars så får jag ont i skallen.. Måste dra ner på mitt kaffedrickande eftersom min mage gör uppror då jag dricker så mycket. Nåja det ska nog gå bra..så länge jag får en kopp på morgonen..

Nu blir det kaffe,sen en dusch och sedan ska jag sätta på mig ett ansikte.. hoppas alla får en bra dag. Bilder på inköp kommer efter jag varit på stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0