dagen blev helt knas

började med att försova oss imorse så det blev att stressa iväg på dagis å sedan till mamma för att plocka upp syrran, å då hade även hon försovit sig så det var bara att springa upp å väcka henne och sedan stressa iväg till jobbet.. Dagen gick sakta och jag kände mig bara stressad, kan som aldrig slappna ev efter att jag försovit mig.. kl blev iaf till slut 12 och vi slutade för dagen.. For på ÖB för att inhandla en blomlåda men självklart så var dom slut så det blev ingen idag.. Sedan begav jag mig hemåt, först på dagis och hämtade lillan, som var super trött eftersom hon inte hade sovit då klantiga jag glömde hennes snutte hemma mitt i all stress. Så just nu är hon inte den roligaste, trött och bara trotsar och det är ingen ide att lägga henne att vila denna tid för då kan hon absolut inte somna ikväll..
Då henke kommer från jobbet blir det plättar hemma hos jenny och björn så då behöver man då inte bry sig om middag idag. Ganska skönt att slippa det ibland..
Sen tror jag minsann att det blir att fara å handla hem lite mat för denna månad så har man då gjort bort det då man en gång är i stan..
en då man kommer hem blir det nog en dusch och sedan hopp i sängen framför tv:n innan man ska sova..
Nu ska jag iaf mysa med julia i soffan framför alla vi barn i bullerbyn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0